bfoktober

Alla inlägg under maj 2010

Av bfoktober - 22 maj 2010 12:29

Nu är operationen äntligen över... Dom hittade tyvärr inget fel, allt såg perfekt ut sa dom... Ville ju att dom skulle hitta något som dom kunde fixa... Men så sa han att det kan vara så att jag får blodproppar i moderkakan när jag har blivit gravid, som i sin tur orsakar missfall.. och då blev jag lite sådär depp, för ja har hört att det är svårt att bli gravid och behålla det då.. men pratade med några tjejer på Familjeliv nu som hade fått tabletter när dom blivit gravida för detta, och aldrig haft ett missfall efter det.. då kom hoppet tillbaka, att nästa gång ska vi lyckas!

Av bfoktober - 17 maj 2010 13:09

Nu är det snart dax för operation.. om 3 dagar gäller det! Börja bli grymt nervös för vad jag kommer få för svar när jag vaknar.. om dom tagit bort något, om det finns något men som inte går att ta bort, eller om det helt enkelt inte är något fel där över huvudtaget.. men Hoppas hoppas hoppas att det finns något som dom kan ta bort så att vi någon gång kan lyckas... Var över !½ år sen vi började försöka nu...

3 missfall, jag orka verkligen inte mer missfall.. Jag vill att magen ska börja växa och bli bamsestor, jag vill gå runt som en gravid tjej, Jag vill helt enkelt bli stor runt magen!:P


A nej nu är det bara att vänta på att operationen ska dra igång om tre dagar, sen vakna och få höra svaren!

Av bfoktober - 3 maj 2010 13:47

Känns som tiden går jätte sakta... Jätte tråkigt... Jag vill bara att tiden ska hoppa fram ca 2 veckor så jag får göra operationen, och kanske få bort det som kanske är fel. så att vi sen kan bli gravida igen och lyckas... jag orka inte att tiden ska gå så sakta... när jag inte har något att göra så blir det automatiskt att man sitter och tänker på detta... lixom tänk om vi aldrig lyckas... jag vill bli gravid detta året och lyckas.. hade varit perfekt att bli gravida nu om ca 2 månader och få ett vårbarn.. Hade varit helt underbart om vi kunde lyckas med det...

Jag längtar verkligen till man bli gravid och magen börjar växa och börja känna sparkar och allt.. Måste kännas helt underbart...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards