bfoktober

Alla inlägg under juni 2010

Av bfoktober - 28 juni 2010 09:33

Jaoo, inatt fick jag min mens så sitter med hemsk mensvärk, nu är första dosen av bidrottninggele tagen.. lika äckligt som förra gången men gick mycket bättre denna gången, spydde inte av de iaf=):P Så nu går ja på bidrottning och min folsyra och hoppas på att det vill hända något i juli månad... ska beställa en bunt med ägglossningstest så ja håller reda på min äggslossning då jag ska äta bidrottningen fram till ägglossning..

Av bfoktober - 26 juni 2010 23:32

Testen var negativt så blev lite festande nu på midsommar, hoppas de var sista gången för jag räkna med att bli gravid nästa månad... köpt hem bidrottninggele som ja blev gravid av sist... eller ja, de ökar fertiliteten  så ja hoppas de vill funka denna gången med...

Har börjat med folsyra nu, så nu vänta ja bara på mensen så ja kan börja med bidrottningen, sen köpa hem ägglossningstest så ja håller koll, när ägglossning kommer ska ja sluta med bidrottningen...

Så äckligt de är men ja får stå ut.. det är såå mycket värt det om jag lyckas=)

Av bfoktober - 13 juni 2010 08:10

Ja nu är det dax att beställa de.. har inte så mkt pengar just nu så får beställa billiga tester.. men måste kolla.. mått illa i flera dagar nu, går upp å kissar på nätterna... och hemsk huvudvärk... Känns som sist förutom att ja inte har nån smärta i brösten... men vi får se!

Av bfoktober - 12 juni 2010 13:11

Fanns inte något som tyder på att det kan vara blodproppar heller. Fick mina svar från kromosonproven på både mig och min sambo och allt var normalt.. Så har fått utskrivet folacin, trombyl och progesteron nu. så jävla dyrt men de är värt om de lyckas...  Folacinen ska ja börja med nästa vecka tänkte ja.. de andra ska ja börja med samma dag som ja plussar. folacin och trombyl ska ja äta fram till vecka 36 och progesteron ska jag ta fram vecka 12.  Progesteron är ett slidpiller som ska göra så att livmodern behåller graviditeten.. Folacin är en starkare folsyra i princip. och Trombyl är nån sort hjärtmedicin. som ska förebygga blodproppar om de kommer..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards