bfoktober

Alla inlägg under augusti 2010

Av bfoktober - 30 augusti 2010 17:17

ja idag tog det slut helt med blödningen.. känns skönt.. men mensen kommer väl komma nu i helgen ändå känns de som.. undra va detta var för blödning, för nu mår jag illa, har huvudvärk och trött som ett as.. känner den där lukten man får innan mens... så med all sannolikhet så kommer det mens i helgen.. Uscha! jag orka inte detta.. förstår ingeinting... vill bara gå å lägga mig och sova och vakna upp och upptäcka att jag är gravid.. men riktigt så enkelt är det ju inte...:/

Av bfoktober - 26 augusti 2010 09:27

Bara forsätter att blöda, blir inte mindre heller:S Om de inte sluta inom några dagar får ja nog söka upp min gyn och låta honom göra en undersökning..

Men så läste ja också nyss att de är vissa som haft nidblödningar som varit en kraftig blödning i ca 5 dagar.. sen några dagar efter BIM så plussade dom... de låter ju lite lovande.. men det tror ja inte kommer hända... känns inte så iaf... känns inte som att man borde kunna blöda så här mycket om man nu skulle vara gravid... det är inte mensfärg heller.. ser inte ut som mens, så tror ju inte det är en nästan 2 veckor för tidig mens...

Av bfoktober - 25 augusti 2010 17:52

Skrev ju tidigare idag att de hade kommit blod:S

Nu har det kommit ännu mer och mer som en färg av mens... och rikligare... Fattar ingenintg, har aldrig haft en 2 veckor för tidig mens? hmm, undra om en nidblödning kan vara så här eller om de måste vara en liten liten blödning med ljusrosa blod eller brunt blod... får väl se vad som händer..


Iaf, funderar på att byta namnet på min blogg... MinUtredning passar inte riktigt längre... Utredningen är ju klar och dom hittade ju inget fel, men längtar som tusan det gör ja ju.. någon som har förslag???=)

Av bfoktober - 25 augusti 2010 14:58

ja, när ja gick på toa idag såg jag att de kommit blod.. ska ha mens om ca en vecka och några dagar... kan det vara en nidblödning?? hoppas hoppas...  får hoppas att de dyker fram en massa symptom nu... hoppas det kommer en massa illamående och uppsvullenhet och grejer,, riktigt ömma bröst vill jag har också;)

Av bfoktober - 24 augusti 2010 15:21

Känns som jag kan utesluta denna månaden, det enda symptomet som jag har är tröttheten men finns inget annat.. ömheten i brösten är borta.. så, när mensen kommer fram så blir det att starta en dos med bidrottninggele, som jag blivit gravid av innan, eller ja, om det nu var det, men åt de en månad å blev gravid sen iaf,.. tänkte att de kan vara värt att testa igen....

Av bfoktober - 23 augusti 2010 06:32

Började känna en ömhet i bröstvårtorna igår kväll, så det var jobbigt att till och med ha bh på mig.. imorse när ja vaknade kände ja denna ömhet i hela brösten... å när man typ nuddar brösten nu så ömmar de som f*n...


Men ja kommer ihåg att ja hade ont efter ägglossning sist också... men kan inte minnas att de va så här mycket... så, de är bara vänta å se...

Av bfoktober - 20 augusti 2010 17:46

Ja, idag va de minus på ÄL-stickan... så ägglossningen har väl varit idag, å vi hade sex i förrgår å sen nu ikväll blir det, så ja hoppas de räcker... Ägget ska ju vara befruktningsbart 24 timmar efter det har släppts.. så hoppas de då=)

Av bfoktober - 19 augusti 2010 17:13

Idag fick jag plus på ÄL-testet, så nu är de bara att köra på=)

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards