bfoktober

Alla inlägg under september 2010

Av bfoktober - 30 september 2010 19:33

Idag tog jag min andra bidrottninggele.. Det är så äckligt men helt klart värt de om det fungerar=)


Idag har ja även varit väldigt pigg å glad.. det är väl för att det är fredag imorrn=) Sambon har även börjat äta sin zink och folsyra idag.. hade folsyra hemma som han kunde ta, men finns nog inte tillräckligt så ska ta å köpa en burk till=)

Av bfoktober - 28 september 2010 17:13

men skulle bara säga att mensen har kommit nu, tror ja, kom lite rött så de är väl på G iaf... så blir att inhandla juice så ja kan börja med min bidrottninggele redan ikväll.. tror ja ska ta de på kvällarna nu istället.. har tagit de på morgonen förra gången, men de va inte så smakigt att gå upp från sängen å ta de direkt... dessutom ska man ta 30-60 minuter innan man äter frukost å de hinner inte ja med mitt jobb nu..

Av bfoktober - 28 september 2010 14:49

Nu har jag klickat hem bidrottninggelé till mig och zink till sambon, läste att de skulle vara bra för spermieproduktionen, så det är väl värt att prova, så ja fortsätter med min folsyra och börja med bidrottning så fort mensen kommit igång.. och sambon börjar med zink så fort den kommer=)

Av bfoktober - 28 september 2010 10:43

Naej, idag var testet negativt, men som sagt, har ingen aning om vilken dag BIM är... Får vänta till slutet av veckan, och har inte mensen kommit då så kolla ja igen.. kanske bara var för tidigt.. men kan ju hoppas de iaf...


Men jag tar de som de var negativt så, när mensen kommer ska jag börja en ny dos av bidrottninggelé.. Har funkat en gång innan, och hoppas på att det vill funka igen... mer kan man ju inte göra tyvärr...

Av bfoktober - 27 september 2010 11:42

Ja, snart är de dax för BIM, vet inte riktigt när men har inga känslor av att mensen ska dyka upp men vi får väl se..

De ömmande brösten ahr nästan försvunnit, konstigt tycker ja, finnarna på ryggen finns kvar å kliar, och börja även få finnar i ansiktet,, Uscha!

Ska smygkolla imorrn med ett test tänkte ja, med tanke på att ja inte alls vet när ja har bim=)

Av bfoktober - 23 september 2010 19:20

Ja, en vecka till Bim ungefär, fortfarande ont i bröst, inte så mycket när jag har bhn på men däremot när bhn åker av så ömma de som tusan,

igårkväll satt ja vid tvn å de börja klia en massa på ryggen, gick å kollade och såg 4 jäkla äckliga finnar... Har aldrig finnar, senast ja ahde en finne på ryggen var när ja va gravid...  Hoppas hoppas hoppas!!

Av bfoktober - 22 september 2010 21:06

Trodde att ja hade BIM nu i helgen som kommer, men gud så fel det kan bli, hade ju ägglossning i tisdags för en vecka sen, så är ju en vecka kvar till BIM.. alltså är de nästa vecka på helgen tror ja... lär väl märkas... HOPPAS HOPPAS HOPPAS på något positivt...

Av bfoktober - 21 september 2010 12:53

Ja, tiden går ganska snabbt, för nu är de snart dax för BIM igen..

De ömma brösten har kommit som vanligt, men har alltid de mellan ägglossning å mens, så det är inget att gå på, sen så igår kvåäll blev jag extremt sugen på ostmacka med tomater, men det kan också varit inbillning, men tur ja hade de hemma iaf:P

Mått ilte småilla med men kan också va inbillning, är nog ganska duktig på att inbilla mig saker..


Men de är bara att vänta å så.. vet inte riktigt när jag har BIM pga att mensen krabbade förra månaden, men de borde vara nu i helgen iaf... så i får väl se...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards