bfoktober

Alla inlägg under oktober 2010

Av bfoktober - 31 oktober 2010 11:46

Känner inte av så mycket ännu, mest abra trötthet sen illamående lite då å då.. men inte alls mycket... Brösten gör inte jätte ont men lite ömma, mest när ja ahr bh på mig och precis när ja reser mig från sängen.. uppe på toa 1-2 ggr per natt...


Men som sagt är bara i vecka 4, men så otroligt glad att ja äntligen fick ett plus=)

  Dagens plus=) tog ett för att se om hcg har ökat något.. å det hade det=) första var väldigt svagt..

Av bfoktober - 30 oktober 2010 22:01

när illamåendet kommer så känns det verkligen massa! har inte spytt ännu men de kommer väl.. men ja är glad ändå=) då känner ja ju att det är nått där=) Idag fick ja mitt första morgonillamående, kändes bra:D


kan bara inte fatta att jag verkligen är gravid! hade nästan tappat hoppet, hade planerat att ringa gyn redan nästa vecka för att få en tid å prata om hur vi ska göra...

Men va ska ja säga.. bidrottninggele har funkat 2 av 3 ggr på mig=)

Av bfoktober - 30 oktober 2010 08:18

jätte tidigt, men iaf=) vill bara skrika ut de att ja är verkligen gravid!!!

Av bfoktober - 28 oktober 2010 12:38

Jag undrar om de kan vara något denna gången iaf.. skulle handla nyss, var en hel del jag skulle köpa, men ja kunde inte, de såg så äckligt ut alltihop, ja kunde inte köpa de... till slut tog ja värmemat, som såg någolunda gott ut.. mådde så illa av att se all denna maten inne i butiken...

Av bfoktober - 28 oktober 2010 09:05

nu 2nätter i rad har ja sprungit på toa som en tok, förra natten var de nog bara 3 ggr men denna natten var de 5 ggr, vaknar och är superkissenödig... vilket inte har något att göra med min diabetes för jag kollade ändå blodsockret inatt å då va de på 9, inte jätte högt, på mig räknas högt över 12, då blir ja kissenödig hela tiden, men inte på 9.

trött som ett as varje dag och orka typ ingenting, sen har ja haft hemsk huvudvärk med några dagar..

Såå, de är väl bara vänta å se va som händer=)

Av bfoktober - 25 oktober 2010 13:07

Snart bim alltså, är såå dålig på att uppdatera här, antingen hinner ja inte eller vill ja bara inte tänka på bebisverksatden så då vill ja inte skriva heller... Har bim den 4e november, än så länge är de bara dess ömma brösten som ja alltid har, dock inte lika mycket som vanligt... idag i bilen huxflux som kom en illamåendeattack, kan vara för ja va hungrig, eller inte, vem vet...  annars har ja inte känt något speciellt.. försöker inte känna något heller, för då inbillar man sig bara...


nej dax för lite mat.

..

Av bfoktober - 19 oktober 2010 08:39

Aa nu märks de att ägglossningen är över, vaknade med ömma tuttar och kände nån konstig lukt.. de är de jobbigaste tiden mellan ägglossning å mens, får så många konstiga symptom hela tiden, tänk när man var ung, och bara tänkte, jag ska ha barn då å då.. man tänkte aldrig på att de finns många med problem, man trodde aldrig att just jag var en av dom som har svårt att bli gravid.. Det är sjukt.. allt var så mycket enklare då...


Men nu hade vi sex 3 dagar i rad under ägglossningen, hoppas de hjälpte och har ätit bidrottninggele och folsyra.. hoppas de gjorde någon verkan..

Av bfoktober - 18 oktober 2010 11:03

Nu visade testet negativt, så om ja tror rätt så inträffade säkert ägglossningen igårkväll, hade satans ont då... hoppas de va så för hade sex precis innan=)

Men får väl sexa lite ikväll med för säkerhetsskull.. den behöver ju inte ha varit ännu=)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards