bfoktober

Alla inlägg under november 2010

Av bfoktober - 30 november 2010 13:44

Nu ahr ja äntligen slutat blöda.. gjorde ett test innan och de var fortfarande plus.. men väldigt väldigt svagt.. så antar att allt är borta nu, finns väl liite hormoner kvar som gör plusset..

...

Av bfoktober - 29 november 2010 11:54

Är så dålig på att skriva här inne, känns som ja inte har nått att skriva nu när ja verkligen försöker att tänka på annat... så.. men ja har en annan blogg som ja skriver om mig och mitt liv och inget om detta.. om ni vill ha den så får ni säga till.. vill inte skriva ut den här för då vet folk vem ja är sen.. men på den andra så visar ja ju vem jag är.. så.. om ni vill så får ni säga till=)

Av bfoktober - 26 november 2010 16:45

Känner mig piggare efter det som hänt, men de försvinner ändå inte ur mina tankar.. vill ta en pause denna månaden å tänka på jul å nyår..

Börjat få en del julkänslor när ja satte upp lite julgardiner igår. ska fortsätta med de alldeles snart.. har gardiner till ett fönster till:P Måste köpa lite mer.. flytta man fårn en 2a till ett hus på över 6 rum och kök så har man tyvärr inte allt som behövs.. menmen, får bli en tripp imorrn och se om vi kan hitta endel=)

Av bfoktober - 24 november 2010 14:51

tror allt har kommit ut nu.. de e hemskt va äckligt de är egentligen.. stora klumpar som kommer ut... så hemskt.. å man känner verkligen när domär på väg ut med... höll på att spy.. vill inte uppleva de mer nu...

Av bfoktober - 23 november 2010 10:43

Man blir så jäkla deprimerad... Fick mitt 4e missfall konstaterat igår.. va är de för fel..? jag fattar inte. jag va så säker på att de skulle gå bra med dessa tabletterna, men nej då, jag börjar blöda lite smått å åker in å då finns inte något foster. bara en tom fostersäck.. så här har ja gått å trott att allt varit bra, symptom som bara den, mått dåligt av allt illamående å trodde verkligen att allt var bra. men sen när dom gör VUL så finns inget där... fan så jobbigt, jag orka inte detta mer.. vad ska man göra för att lyckas egentligen... Finns de något? IVF? hjälper de om man fått massa missfall eller är de bara för dom som inte har ägglossning å så?

Det måste väl finnas något dom kan göra? de måste väl finnas något fel som dom inte hittat? Det kan väl inte bara vara otur att man får missfall 4 graviditeter i rad? När ska de bli våran tur egentligen?

Adoptioner? måste man vara 25 för att adoptera från alla länder? läste de..


Just nu känns det som jag inte ens vågar bli gravid igen, de skulle ju vara ett under om man lyckades. känns som de inte kommer gå att de kommer bli adoption i sluändan ändå. helst vill ja ha eget barn. och surrogat? finns de i sverige? antar att de inte finns de... det hade varit de bästa att hitta en egen surrogatmamma, då hade de inte blivit så satans dyrt och man hade fått sina egna gener i barnet.. men de är väl bara att drömma om.. jag menar, de skulle kännas hemskt att fråga folk som man känner om dom vill bära mitt barn.. nej, de är uteslutet.. men ja, får helt enkelt prata med gyn, känns som jag aldrig kommer våga en gravidiet.. hoppas de känns bättre efter ett tag... får ta en pause i allt tänkande på detta över jul och nyår å ta nya tag 2011.

Av bfoktober - 22 november 2010 16:44

Mår illa av nervositet, ska alldeles strac åka till gynakuten och kolla om fostret lever, blödningarna har bara varit bruna idag.. men är orolig, bröstem ömma fortfarande, men svullnaden av magen finns inte alls som dom andra dagarna...

Åhh ja orka inte detta... vill bara ha de klart..

va ska ja lixom göra om det är dött? vad är de isåfall för fel på mig? borde ju inte vara fel på sambon efterosm han gör mig gravid ochfostret börja leva men sen dör det.. de måste ju ligga hos mig...

Får prata med min gyn om lite ivf om de kan fungera...

Av bfoktober - 22 november 2010 07:24

nu orka ja inte mer! började blöda igår, och är nästan säker på ett 4e missfall, är inte alls uppsvullen längre, däremot så känns brösten fortfarande å liite illamående, men de blödde lite färskt då och då igår idag kom de brunt. ÅHH!!!! Jag blir galen på detta. de kommer aldrig funka.. va fan är felet på mig?

Av bfoktober - 19 november 2010 15:50

känns som ja knappt fått i mig någon mat alls idag.. jo frukosten gick bra.. men middagen fick ja i mig en korv med bröd och nu håller ja på med middagen, får se hur mycket jag får i mig av den.. mått superilla hela dagen.. jobbigt de där när man inte kan äta... men de får man väl ta antar jag...


Ikväll blir de iaf bio med min sambo, ska bli myspys=)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards