bfoktober

Alla inlägg under november 2012

Av bfoktober - 26 november 2012 19:48

Tiden går fort! alldeles för fort!

Ebba jollrar och babblar på med alla möjliga olika ljud, och det låter bara för härligt!<3


Idag har hon haft en dag som hon endast velat ha närhet, så hon har i princip vart i famnen vid bröstet hos mig konstant.. ätit, somnat vid bröstet, vaknat, snuttat lite igen å så har de i princip hållt på hela dagen, så har inte hunnit med något, så har blivit en tv tittardag..

Men när vi hade hämtat mattias på jobbet fick ja sätta igång med min bakning=)


Imorrn ska vi till Ryd för att fira pappa som blir 50!

På torsdag åker hela familjen och respektive och barn till Lalandia, ska bli superkul, ser fram emot det jättemycket eftersom vi inte vart där på 5 år..

Ser dock inte fram emot bilresan dit.. Hoppas de ska gå bra med Ebba, får bli många pauser!



Av bfoktober - 19 november 2012 20:15

Ebba växer och växer och jag tycker att tiden går himla fort! Hon skrattar och ler mycket nu och jag bara älskar mitt nya liv<3 i torsdags när vi va på bvc vägde hon 4430 gram.. Så nu har hon börjat öka mer:-) nu tycker ja att de är så skönt när Mattias bara jobbar 2 dagar i veckan.. Vi har massa tid tillsammans nu och det gillas<3 om 2 veckor ungefär åker vi till lalandia med hela min mina föräldrar, syskon, respektive och Ebbas kusiner:-) de ska bli jätte kul.. Dock inte lika kul att åka bil 40 mil med ebba i bilen.. Hoppas att de kommer gå bra!

Av bfoktober - 14 november 2012 18:11

Vi har en riktig gnällperiod här hemma nu. Ingenting duger för den lilla damen! Hon är nöjd på morgonen och nöjd på natten den lilla stund hon är vaken då.. Inatt låg hon å skrattade på skötbordet

Av bfoktober - 4 november 2012 19:49

Riktigt längesen som jag skrev nu. Men har faktiskt inte hunnit, all fokus på vår underbara dotter<3

Hon utvecklas hela tiden, allt går kanon=) Hon vill ha all uppmärksamhet hela tiden annars blir hon arg;) hon har även börjat le en hel del, och jag kan inte fatta var tiden tar veckan!!!

Den lilla underbara ungen är snart 7 veckor gammal!

                                   


Första bilden som är när de gör ctg efter att ja kommit in med minskade fosterförelser, ca 2 timmar senare kom Ebba ut, 4185gram och 48cm lång!

Nu är hon 53 cm och snart upp i sin födelsevikt, 4170gram väger hon!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards