bfoktober

Alla inlägg under februari 2013

Av bfoktober - 21 februari 2013 17:37

Lillan blev 5 månader den 19e.. Stor tjej börja hon bli:-) hon ligger i sitt gym nu och när ja tittade på henne så ligger hon på sidan och försöker ta sig runt! Aldrig gjort så innan och mamma är så stolt<3

Av bfoktober - 11 februari 2013 19:31

Idag har vi vart på återbesök på neonatal! Ebba väger exakt 6 kg på den vågen, men vågen där å vågen på bvc är helt olika å hon väger mer på bvc. Vi fick även träffa barnläkare och sjukgymnast! Mattias började för några dagar sen märka att ebba hänger lite med huvudet på vänster sida så de tog han upp med sjukgymnasten.. Och de märkte hon med.. Och de är för hon tränat ena sidan mer än den andra, så nu blir de lite övningar och så dagligen här hemma sen ska vi till sjukgymnasten om ca en månad och hoppas att de bättrat sig lite! På söndag är de dax för ebba och hennes kusin att döpas! så det blir dubbeldop eftersom dom föddes så tätt:-) ska bli skoj:-)

Av bfoktober - 3 februari 2013 14:12

Man märker att lillan blir äldre hela tiden, de har verkligen inte gått att somna henne utan bröstet innan, men de går jättebra nu helt plötsligt:-) vilket känns väldigt skönt för mig för då kan andra än jag somna henne nu:-) hon sover även hela nätter, somnar vid 19-20,00 och vaknar sen vid 6 tiden för att äta och sen sova vidare lite till, å de har ja absolut ingenting emot;-) om 2 helger ska lillan döpas! Ebba linnéa Lisa blir hennes för och andranamn:-) linnéa från min syster och lisa från Mattias mormor:-) min syster Sofie och Mattias syster Maria blir faddrar till lillan:-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards