bfoktober

Alla inlägg under april 2013

Av bfoktober - 20 april 2013 18:09

7 månader? Vart tog tiden vägen? Helt sjukt! Hon har nu äntligen börjat vända sig från rygg till mage nu, och de gör hon hela tiden;-) dock kan hon inte vända tillbaka så de behöver hon hjälp med:-P gröt till frukost funkade inte så länge, så nu får hon yoggi och macka istället! Och det funkar bättre... Idag har vi vart i Kivik med mina föräldrar, mormor, morfar, systrar och respektive och barn:-) fikade såklart i brösarps backar, såå mysigt:-) sen en tur till musteriet, jag handlade inget men mormor handlade åt mig;-) sen var vi i Ingelstad och åt på kalkonrestaurangen och till sist bo Olsson i Tomelilla där ebba flörtade till sig en jättefin heldress av sin morfar;-)

Av bfoktober - 7 april 2013 17:05

Idag har vi vart på babysim igen:-) ebba tycker det är roligare för varje gång;-) hon sprattlade på som bara den idag! På fredag är de dax för att besöka sjukgymnasten med lillan, hon hängde med huvudet lite åt ena hållet innan men de har vi tränat bort så vi får se va dom har att säga;-) ebba har även börjat intressera sig för andra bebisar:-) men favoriten är nog kusin Hannes som hon ser upp till väldigt mkt<3

Av bfoktober - 3 april 2013 21:40

Ultraljud av lillans hjärta imorrn igen.. tror det är tredje nu.

Vi ska vara där i Karlskrona redan 9,30.. får hoppas lillan kommer upp i tid och hinner äta sin morgongröt=)


Idag har vi bara haft mysdag hemma, jag, Ebba och Ronjisen..

Vi har lyssnat på barnmusik och bara busat, har även vart ute och gått i 40 min i den härliga vårvärmen som nästan har kommit iaf;)

Ska bli riktigt skönt när värmen kommer lite mer och man slipper klä på henne alla tjocka kläder som hon verkligen hatar att ha på sig när man sätter henne i bilstolen eller lägger henne i vagnen.. HIT MED VÅR OCH SOMMAR!!


     

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards