bfoktober

Alla inlägg under maj 2013

Av bfoktober - 28 maj 2013 22:07

Tiden.finns inte till längre.. Ebba blir äldre och kräver mer uppmärksamhet... Innan kunde ja sätta henne i gåstolen och hon.tyckte de va jättekul att bara sitta där.. Nu är hon överallt, vid hundmaten, diskmaskinen, datorn... Ska väl va glad så länge hon.inte kryper, då är de ju ännu lättare att ta sig fram.till allt :) men klart ja längtar! Underbara unge! Va gjorde jag hemma innan ja fick henne?? Som alla tänker! Hon har äntligen kommit upp i 7 kg!! Hon har stått still på 6 kg så länge nu så det var väl dax antar jag;)

Av bfoktober - 2 maj 2013 14:49

Här hemma är det övning på att äta vanlig mat och dricka välling/ersättning på kvällarna..

Den 25e ska jag och mattias på "barnfritt" bröllop. så tills dess hoppas jag att hon äter som hon ska så vi kan ha barnpassning här hemma=) Känns lite sådär känner jag att ha barnvakt redan. Men andra har ju de hur tidigt som helst... förstår inte hur folk klarar de:P


Hon har blivit mer rörlig nu, tar sig fram i gåstolen och vänder till mage från rygg, hon har även lyckats vända tillbaka ett par ggr;)


 

Lite bus med kompisen Lisa=)



         

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards