bfoktober

Alla inlägg under augusti 2013

Av bfoktober - 27 augusti 2013 10:11

Idag är jag hemma från skolan, Ebba blev förkyld igår och inatt har hon haft feber, stackarn! Så vi har inte sovit så mkt, Mattias har suttit uppe med henne eftersom hon sov Max en timme å vaknade hela natten.. Jag har sovit några timmar så när jag gick upp vid halv 7 så gick han och la sig.. Så fick bli en hemmadag:/

Av bfoktober - 15 augusti 2013 17:13

Det gör verkligen verkligen ont i mammahjärtat när liten slår sig.. hon sprang rätt ut genom ytterdörren med gåstolen idag och välte på stenplattorna utanför ytterdörren.. fy så rädd jag blev!!!! Det räckerverkligen att man ta bort blicken nån sekund så är olyckan framme! nu har jag iaf lärt mig att aldrig mer ha ytterdörren öppen när hon är i gåstolen!!!


 

Av bfoktober - 14 augusti 2013 11:28

på måndag börjar ja skolan igen, det känns sådär! tur vi inte ska ha dagis ännu iaf, Ebbas pappa ska va hemma med henne så dom ska busa hela dagarna istället;) det kommer hon gilla=) 

Men skolan håller på i enbart 6 veckor, och det är halva dagar i skolan 3 ggr i veckan, så det känns faktiskt helt okej, förutom att jag ska hoppa in i en klass som redan känner varandra och jag känner ingen! det känns lite sämre:( 

Men men, de handlar om 6 veckor, jag ska nog överleva=)


Om några veckor fyller min lilla hönapäna 1 år! det är helt sjukt! tyckte nyss hon va så liten att hon bara låg där i babynestet och tittade.. min lilla gosplutt! 

               

Av bfoktober - 3 augusti 2013 14:51

Sitter i bilkö på ivön! Vart här med mannen, Ebba och Ronja idag, supermysigt:) fikat i gräset och gått runt och nu har vi ätit glass vid campingen men nu ska vi ta oss tillbaka och hälsa på Mattias moster en sväng:) så de har vart en härlig dag!:)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards