bfoktober

Alla inlägg under november 2013

Av bfoktober - 9 november 2013 21:56

Ja, det har hänt massor sen sist! Därför jag inte har den tiden att uppdatera längre som jag haft innan;) Ebba växer! Hon är 13,5 månader, hon reser sig överallt, hon går på egna upptäcktsfärder här hemma och gör massor av hyss! Dessutom känns det som att jag städar dygnet runt!;) hon är ingen pedant vill jag lova;) men hon har ju faktiskt inga pedanter till föräldrar heller så.. Vad ska man förvänta sig?!;)

Om mindre än 2 månader börjar hon förskolan, känns både kul och spännande men ändå jobbigt. Att veta att några ja inte känner ska ta hand om vårt allt! Man vet ju inte vad som händer där konstant! Och dom kan ju inte hålla koll på henne konstant heller:/ men jag tror att hon kommer tycka att det är spännande och kul!:)

OCH jag har ÄNTLIGEN lyckas sluta amma även nätter! Trodde aldrig de skulle gå!;)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards