bfoktober

Alla inlägg under oktober 2014

Av bfoktober - 1 oktober 2014 21:11

2 år fyllde hon den 19e.. Förstår inte riktigt att vi har en liten 2 åring i huset nu.. inte lugnt 1 sekund. 

Hon kan så mycket och utvecklas hela tiden. ibland sitter hon och räknar upp vad barnen heter på dagis och även namnet på en av fröknarna kan hon säga:P

Det är mycket enklare att lämna henne för on tycker de är roligt att gå till dagis, när vi kommer fram så blir hon jätteglad och ropar "dagis"!=)


Igår hade jag en pomp de lux visning här, såå himla mycket fina kläder att man har sån beslutsångest. men till slit blev de 1 jumpsuit utan armar som man har en långarmad tröja under, ett par andra byxor och en söt tunika.. nu har ja även lagt på en vinteroverall också som ja blev förälsdak i.. letat overall ett tag nu men har inte hittat nån jag gillat så hoppas att denna blir bra=)


Om lite mer än 1 vecka är inte vår tjej minst i släkten längre. Min lillasyster ska få en liten tjej! vi längtar efter bebismys nu och har börjat längta efter ett syskon till Ebba!=) Men vi får se!


Vi har hunnit med massa sen ja skrev sist. Lalandia, 2 årskalas, och massa mer!=) blir en liten bildbomb här:P

                       

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards