bfoktober

Alla inlägg under september 2010

Av bfoktober - 16 september 2010 09:37

Känns som att tiden går jätte fort, känns också som att de inte kommer bli något denna månaden heller.. vi hade aldrig sex igår kväll, å jag tror egentligen att det va då vi borde haft det.. men älsklingen skadade sig så han orkade inte:S  Tuuusan!

Av bfoktober - 14 september 2010 12:53

Igår började jag känna av ägglossning, konstigt nog.. den är jätte sen och mensen, omd e nu var de var jätte tidig.. var ca 4 veckor sen som jag blödde och idag ägglossning... känns konstigt.. men testet var jääte starkt från dagen, kollade igår med å då var strecken lika starka...

Jag har faktikt inte alls tänkt på detta mycket nu på senastetiden, känns som jag börjat tänka på annat mer å mer, händer så mycket annat kul runt omkring, men när ja började känn aägglossningsverken var ja tvungen att kolla det:P å mycket riktigt så var de ju positivt=) Tur att vi båda varit så myssugna nu i 2 dagar iaf.. hoppas på lite myssug ikväll med.. med tanke på att ägglossningen kommer intreäffa under natten eller morgondagen=)

 

Av bfoktober - 2 september 2010 11:31

Kommer fram att fler å fler som man känner är gravida, men vi då? när är det våran tur?? det är så grymt jobbigt detta, det tar på psyket som tusan... Man blir så deprimerad av att höra att folk blir gravida en efter en.. Jag kan inte glädjas även jag känner dom... jag kommer inte kunna glädjas försen det har blivit vår tur!


Tror sambon min tycker det är lika jobbigt han, idag så sa han att hans kusin ska ha barn... å han lät inte särksilt glad för detta. och jag blir bara så deprimerad av att höra sånt...


Har BIM nu på söndag, men med tanke på denna satans blödningen som ja hade känns det som det är kört! även jag har en massa symptom men det är ju säkerligen mensen som är på G... börjar tappar hoppet!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards