bfoktober

Alla inlägg under oktober 2010

Av bfoktober - 18 oktober 2010 07:16

igår kväll efter att vi hade haft sex blev ja så otroligt öm äggstockarna, kunde knappt gå rakt, ägglosningen är ju nu plussade igår, så ja ska se ett test i eftermiddag med och se om de fortfarande e plus... kändes lite som att de va igårkväll allt inträffade, man kan ju hoppas på de för vi hade haft sex precis innan det började ömma=)

Av bfoktober - 17 oktober 2010 18:54

Då var de dax för ägglossning igen, de är då tankarna börjar,

IVF

Av bfoktober - 13 oktober 2010 18:32

Läste en artikel i tidningen idag om ett par som gjort ivf.. och har idag 2 friska barn.. Då fick ja upp de i tankarna att om de inte blir något denna gången ska ja söka upp min gyn å prata lite om de... de ska ju va 2-3 st gratis... så vi får hoppas att de är här i denna kommunen med...

Av bfoktober - 10 oktober 2010 18:11

Ja, tiden går fort som tusan, snart dax för ägglossning igen.. om de inte blir något denna gången blir de till att söka upp min gynekolog och fråga om ja kan få pergotime.. har hört att de ska va mycket bra=)

Hoppas att bli gravid detta året, hade blivit en uinderbar start på nästa år i så fall. bara få börja året med att vara gravid och bara gå och vänta...

Jag undrar om man har en speciell månad som man lättast kan bli gravid... Har hört något sånt... och jag har blivit gravid 2 år i rad i december, har varit beräknad i September 2 år i rad... så om de inte händer något innan dess kan man ju hoppas att de händer i December.. September är en bra månad att vara beräknad tycker jag=)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards