bfoktober

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

symptom?

Av bfoktober - 21 februari 2011 06:42

huvudvärk varje morgon i några dagar nu, innan ja börja äta, idag när ja reste mig från sängen så värkte brösten men annars ömma dom bara lite... igår kväll när ja andades ljupt så gjordede ont i vänster sida..har även hadt molande värk i magen till och från sen ca 2 dagar efter Äl...


Va säger ni? symptom är det ju iaf, men om det är grav eller mens.. de vet man inte...

 
 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

21 februari 2011 15:08

Tyvärr så är ju livet så orättvist att för varje graviditetssymptom finns samma symptom som betyder mens. Hoppas dock såklart att dina betyder graviditet! Kram

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

bfoktober

21 februari 2011 16:12

ja, jaghoppas de.. haft stick och hugg och molande värk hela dagen.. särkilt 5 minuter på jobbet.. 6 dagar sen äl nu...
kram

 
Ingen bild

Nelin

22 februari 2011 14:04

Jag håller tummarna så hårt för dig! Det är så jobbigt med symtom som kan betyda så mycket. Kvällen innan jag plussade hade jag en enorm mensvärk (trodde jag) och var totalt inställd på att det hade gått åt pipan, men sen fick jag mitt plus. Så jag hoppas verkligen att du får bra nyheter snart! Kram

bfoktober

22 februari 2011 16:41

aa ja både tror o inte tror.. bruka märka av på mitt blodsocker om ja är gravid, vilket inte känns så just för tillfället... (har diabetes).
Men vi får se..
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfoktober - 8 juni 2015 18:02


Vecka 37 . 36+0 om 4 veckor ät de beräknat att vår lilla flicka kommer :)) ...

Av bfoktober - 10 mars 2015 20:37


Foglossning på hög nivå.. hoppades slippa det även denna gången men icke! Jag växer iaf och lillan i magen mår bra och ebba börja förstå att det är en lillasyster i magen;) ...

Av bfoktober - 4 februari 2015 14:23


Vi är i vecka 19 med ebbas syster/bror :) tiden går verkligen mkt fortare med andra barnet än med första:) det sparkas på för fullt inne i magen och det är så skönt att jag inte behöver oroa mig om bebisen mår bra! Oroar mig dock för diabetesen.. men...

Av bfoktober - 30 december 2014 10:04


Det gick fort.. Tog ut spiralen och fick ingen mens så är nu i v 14. Igår var vi på nubb test och allt såg bra ut med vår kommande nya familjemedlem:) Det är så spännande att vänta barn igen och vi längtat till vi får veta vem du är:) ...

Av bfoktober - 1 oktober 2014 21:11

2 år fyllde hon den 19e.. Förstår inte riktigt att vi har en liten 2 åring i huset nu.. inte lugnt 1 sekund.  Hon kan så mycket och utvecklas hela tiden. ibland sitter hon och räknar upp vad barnen heter på dagis och även namnet på en av fröknarna ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards