bfoktober

Alla inlägg under februari 2011

Av bfoktober - 19 februari 2011 14:48

Har haft mensvärk sen 2 dagar efter ägglossning.. ont i brösten med..  ibland känns de inte som mensvärk utan mer hugg i livmodern.. jaja vi får se..


Här finns en film till er som inte är barnlösa, här är en förklaring på hur det är att vara barnlös. så sorglig film. hittade den på ettvanligtliv ´s blogg..

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

Av bfoktober - 18 februari 2011 06:47

Har börjat få nån konstig "mensvärk" vet inte var den kommer ifrån.. började igår och satt i hela kvällen.. känner fortfarande av det..

Av bfoktober - 16 februari 2011 12:24

Jo, det var ägglossningen ja hade mellan 14-15.. hade bara sex en gång den 14e eftersom vi va osäkra.. hoppas det räckte.. idag va de nämligen så negativt de bara kan va på ägglossningen så..  i annat fall om de inte blivit något så har iaf min menscykel gått ner till 29 dagar från 36 vilket känns väldigt positivt för mig.. slipper man vänta så satans länge på allt varje månad.. och så får ja ju ha mens varje månad istället för varannan..

Så tabletterna gillade ja starkt=) dom gjorde mig superpigg på dagarna plus att dom minskade min menscykel=) blir de inget denna månaden så tar ja lätt ett nytt försök med dom tabletterna=)

Av bfoktober - 15 februari 2011 16:32

  det första är förrgår, det andra är igår, det fjärde klockan 11 imorse och det sista klockan 15 idag...

Ingen av dom ser positiva ut.. men däremot det sista är lite svagare.. kan de va så att jag har missat min stegring och ahft ägglossning? jag har ju ägglossningskänningar...

Av bfoktober - 14 februari 2011 16:39

Positivt??

 

Av bfoktober - 14 februari 2011 12:36

för ägglossning... En vecka innan beräknat, vilket känns underbart=) kan deva så att ja fått en kortare menscykel från 36 till 29.. det hade ju varit för underbart.. i sånna fall ahr ju rosenroten gjort någon bra verkan iaf=)

Hoppas bara att ja plussa i endast 1-2dagar nu och inte en vecka... som sist.. tror inte ens ja hade nån ägglossning dena månaden... men ja trodde nästan ägglossningen var på gång när ja gick på toa i går kväll och fick en tjcoak genomskinlig flytning, ganska mycket också.. så ja gjorde ett test och de va ju nästan positivt redan då.. tog ett nyss och nu var de nog positivt, om inte så lär de vara det imorrn när ja testar=)

Hoppas på en normal ägglossning nu!

Av bfoktober - 14 februari 2011 07:26

började tänka på barnvagnar.. har alltid tänkt att ja ska köpa en begagnad, inte så jätte dyr barnvagn.. men nu har ja tänkt om.. efter all denna långa tiden och all väntan, så tycker jag att vi är värda att köpa en lite dyrare.. Vill ha en Vit Emmaljunga.. sett några sånna nu och dom är superfina.. samma med bilbarnstol.. finns i samma färg.. superfina!

Hoppas de händer något snart bara!

Av bfoktober - 12 februari 2011 16:15

Jag vet inte vrf jag känner så idag, men allt känns så hopplöst. känns som man aldrig kommer få turen att lyckas med något bra detta året heller:/

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards