bfoktober

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av bfoktober - 1 juni 2011 12:00

Det stör jag mig på, att varje månad, gravid eller icke gravid känner man av samma symptom.


Lätt illamående: varje månad, känt av både innan mens och när jag varit gravid.

Mensvärk: känner man alltid innan BIM, gravid eller inte gravid!

Bröstförändringar: Inte alla, men jag iaf känner alltid alltid väldigt ömma bröst innan BIM, och det gjorde ja även de ggr jag varit gravid. även svullna.

Flytning: alltid ökade innan BIM, kommer inte ihåg färgen under graviditet dock. men ökade iaf.

Trötthet: känns också innan mens och graviditet..


Ja, det finns ju massa, behöver ju inte ta upp allt.


Men jag känner allting, och jag är även på dåligt humör väldigt mycket just nu, blir sur och deppig för minsta lilla!

Av bfoktober - 1 juni 2011 06:46

Efter långrundan och picknick med syster och vovven igår brände ja mig på överryggen. hade sånt brottarlinne på mig så ni kan ju tänka er hur min rygg ser ut;)

Ont gör den iaf.. men då märker vi ju att sommaren och värmen är här!


ikväll ville sambon sätta sig på uteserveringen med en kompis och ta en öl, men får se hur ja gör, känner inte för att dricka.

I helgen ska han festa med kompisar för hans kompis fyller 25.. men ja umgås med en tjejkompis istället.. vill inte dricka alkohol:/

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards