bfoktober

Alla inlägg den 7 september 2011

Av bfoktober - 7 september 2011 14:35

Hemma från skolan, träffade en kompis en stund och hennes lilla charmtroll till dotter=)

Mensen har fortfarande inte dykt upp.. tycker den kan komma om den nu tänker göra det...


Igår höll ja på att försäga mig till en kompis...  Vi kom in på samtalsämnen "mens" av någon konstig andledning, hur lång menscykel å så man har å så... och då sa ja den smarta meningen "Jag hade aldrig mensvärk när jag åt p-piller" fick jag till svar "När du åt? vad använder du dig av nu då?" då sa ja ett dumt svar som "ingenting".. Tänkte efter vad ja sa, hmm så kanske ja inte skulle säga... vet hon nu?Så sa hon "Ingenting? så om du blir gravid nu så behåller ni barnet?" då svarade "ja, men de va längesen ja slutade med mina p piller och jag har inte blivit gravid 'ännu så.." också ett dumt svar... började fundera på sen va hon tänkte när ja svarade dessa dumma svaren... har funderat många ggr om ja ska berätta de för henne, men ja vet inte om jag vill eller kan... hon är 26 år... alltså 4 år äldre än mig, och hon har inte alls kommit så långt att hon vill ha barn å så... så vet inte om det känns bra att berätta, för hon kommer ju verkligen inte förstå mina känslor inom detta området... vet vad ja kommer få för svar...:/

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards