bfoktober

Alla inlägg den 15 januari 2012

...

Av bfoktober - 15 januari 2012 11:42

NU är nog ägglossningen över, vaknade med ömma bröst imorse och känner den där lukten som bruka komma runt/eftyer ägglossing... men för säkerhetsskull så får det bli myhs ikväll också så har vi haft varannan dag hela veckan... så kommer de där eviga väntan igen... men det är ju faktiskt inte helt omöjligt eftersom jag tagit pergotime, dessutom har ja haft väldigt ont denna veckan också som ja aldrig känt..


Min syster skickade ett sms igår och berättade att dom hade varit hos min pappas kompis och hans fru å barn, dom hade berättat att den yngsta flickan blev till via IVF på första försöket... Hade jag absolut ingen aning om... Det känns som man känner fler å fler som genomgått IVF, kommer upp nya par hela tiden som berättar detta.. som lyckats på första försöket.. jag har börjat få sånt hopp på detta nu=) Det enda jag har i baktankarna är missfall... 4 missfall har ja ju haft så det är nog inte så konstigt att ja tänker så, men å andra sidan så har ja ju progesteron som jag kommer ta... och om inte min sista gravidiet hade varit ofosterlig så hade det nog fungerat... ja gic k ju ganska långt innan ja visste att det var en ofosterlig.. ochdå hade ja tagit ptogesteron och trombyl, vilket lät "graviditeten" stanna kvar i magen även att den va ofosterlig...

För jag ska väl ta proggisar å trombyl äve vid IVF?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards