bfoktober

Alla inlägg den 8 september 2012

Av bfoktober - 8 september 2012 09:25

Idag ska vi ta en tur till Tingsryd för att fira lillasyster Sofie som fyllde år nu i veckan=)

Ska bli mycket trevligt=)


Nu är även en resa till lalandia bokad i november med hela min familj och respektive och alla barnen=) Ska bli supermysigt att komma iväg allihopa och bara umgås och ha trevligt, och då har även vår lilla Ebba kommit ut med, så då ska alla kusiner få träffa henne också;)


På tisdag ska Sydöstran göra ett repotage om mig;) Om hur det är att vara gravid med diabetes.. Ska bli spännande men är samtidigt nervös.. Hon som ska göra repotaget kommer hit redan vid 8 på morgonen och ville va med när jag tar sprutan och kolla blodsocker och så, och även få med vad ja äter till frukost;)

Sen har vi ultraljud vid 9,30, så även då skulle hon följa med... Känns lite nervöst att ha med en vilt främmande människa in på ultraljud, men  de ska nog gå bra;)


Slänger in en bild från i torsdags;)

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards