bfoktober

Alla inlägg under november 2010

Av bfoktober - 11 november 2010 08:48

Man vågar ju inte hoppas å tro att allt är bra när allt bara försvinner... det är jobbigt såhär i början när man inte sett om de finns något därinne... Hade ömma bröst i början, men nu känns dom knappt, kanske är dom svullna litegrann men inget mer, illamående hade ja bara i vecka 4 sen försvann det med.. finns inga symtom.

På vissa ställen på brösten kan ja känna ömhet, men inte som innan... Ultraljudet är inte frösen den 2e december.. känns som en evighet..=(

Av bfoktober - 10 november 2010 07:03

Igår var jag och sambon å¨hälsosamtal hos barnmorskan, vi hade redan hört allt de där om vad man skulle och inte skulle äta och allt dedär, efter 3 missfall så vet man. men hon sa iaf en intressant sak, det var att tabletterna ja tar har fått väldigt positiva resultat på många av dom som tagit dom.. och det kändes riktigt bra att höra från en barnmorska=) Synd bara att vi inte har tid till VUL försen den 2e december, men tiden går fort.. och det är egentligen bra, för dom flesta misssfall sker mellan vecka 4-7 och jag är i vecka 8-9 när vul är... så lever den då finns det ju iaf stora chander att de kommer gå bra! och den 23 november har vi inskrivning hos barnmorskan, allt känns bra änsålänge.. brösten fortsätter ömma, illamående har ja inte så mycket, men har inte haft så mycket över huvudtaget, så man kan ju hoppas att de inte bli mycket mer illamående, men tröttheten sitter i, varje dag! den avtar väl snart med... Börjat känna av en del huvudvärk med har känt.. inte lika kul:(

Nej, jobbdax!

Av bfoktober - 7 november 2010 12:20

Jag är verkligen en testnarkoman, jag vet så väl att jag är gravid, men så fort jag inte känner illamående eller värk i brösten så oroa jag mig... å när ja vaknade imorse kände ja absolut INGENTING! brösten som var till och med som vanligt, åkte iväg å köpte ett clearblue för att se så HCG hormonerna inte sjunkit.. men där kom mitt STARKA plus, DIREKT med... behöver nog inte oroa mig, åkte iaf inte till apoteket bara för att köpa de... skulle hämta ut lite progesteron med...

här är en bild på testnarkomanens dagliga test=)

 

Av bfoktober - 6 november 2010 08:33

Har inte kunnat sova inatt,, igår kväll hjord ja ett test som var svagare än de första, då blev ja orolig, och tänkte, jaha, dax för ett nytt missfall, får ringa barnmorskan på måndag och avboka..

MEN, tog ett nytt i morse som va dubbelt så starkt som de första, så var kanske att ja kissat för många ggr på 4 timmar igår innan jag tog de.. hoppas på de för här är bild på första, sen på de jag tog igårkväll och de nu imorse..

  Man ser ju klart och tydligt att de sista är starkare..=)

Av bfoktober - 4 november 2010 13:57

Imorse vaknade ja till klockan 7 och mådde så satans illa, kunde inte ligga på något sätt men försvann efter nån halvtimme.. hade sovmorgon så ville inte gå upp heller... men då vet ja iaf att mitt morgonillamående har startat... Och det känns bra för det betyder väl att allt förhoppningsvis är bra?


Längtar så mkt tills jag får gå på VUL så jag får se så att allt är bra, och så får ja ju se om mamma har rätt, för hon tror ja ska ha tvillingar:P vi får väl se;)

Av bfoktober - 3 november 2010 06:47

Jag mår fortfarande jätte bra=) är i vecka 4+4 idag.. har kommit liiite smått illamående som bara försvinner,, annars är de bara extrem trötthet, på morgonen är ja ganska piss, sen efter 7-8 på kvällen börja jag piggna tilol.. men annars under hela dagarna vill jag bara sova... kan sova länge på dagen utan att hjälper, vill bara sova mer!!!

Av bfoktober - 1 november 2010 18:48

Kommer att vara anonym några veckor till sen kommer jag berätta lite om mig själv och lägga ut bilder:D

Av bfoktober - 1 november 2010 16:40

  Här är de digitala ja tog=)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards