bfoktober

Alla inlägg under maj 2011

...

Av bfoktober - 9 maj 2011 12:47

längesen ja skrev nu men de e svårt när man inte har nått att skriva:P Jag har försökt få bort tankarna nu eftersom ja inte har nått hjälpmedel denna månaden.. och det har funkat ganska bra, har tänkt desto mer på vår blivande förlovning som kommer i sommar istället.. och det känns mycket trevligare att tänka på än den förbaskade barnlösheten...

Av bfoktober - 3 maj 2011 08:12

jobbigt att vakna med hemsk mensvärk och när ja går upp på toa å de inte kommit nått i trosorna så tänkte ja: nehe, men den kommer väl under dagen. torkar mig och där var den jävla mensen! usch jag orka inte mens, sen har ja ingen som helst hjälp denna månaden heller, och menscykeln är låååång.. så nu blir det en lååång väntan på nästa mens istället..


SÅ. jag tänker börjar plugga, jag har börjat leta distansutbildningar som undersköterska. få se om ja hittar nån distans annars tror ja jag får läsa på ams, fast ska kolla först vad dom har för ersättning när man pluggar där. för om ja ska plugga på heltid så måste ja ju sluta jobba. visst de hade vart skönt att ta en pause från jobbandet...

Av bfoktober - 2 maj 2011 07:29

Nu är nog mensen på gång antingden idag eller imorrn, för nu har brösten slutat värka med.. :/ jag funderade om man kanske kan ta rosenrot denna månaden bara för att korta ner cykeln så det går fortare till nästa pergokur.. det lär väl inte göra något eller? vad tror ni? har ändå rosenrot hemma..


Lästa att man inte ska ta rosenrot och pergo samtidigt för rosenroten stöter ut pergon så den inte får någon effekt.. men isåfall tar ja ju till ägglossning. men ja får se.. får fundera lite på det. har varit så otroligt trött med senaste månaden hela tiden. så rosenrot hade nog hjälpt min trötthet med..

Av bfoktober - 1 maj 2011 07:25

Är 99% säker på att jag inte är gravid, för på en diabetiker sjunker blodsockret innan bim, sen är det ganska lågt ett tag.. vart med om det dom ggr ja varit gravid och min sköterska har sagt att det är så för diabetiker, att i början är det så att man måste sänka doserna eftersom hormonerna gör att blodsockret sjunker...

Vilket det inte har gjort.. däremot är det skyhögt hela tiden, som det ALLTID är innan mensen.. inte sovit alls många timmar inatt för blodscokret var så högt och då blir man såå kissenödig så har sprungit på toa hela natten istället för att sova. fick ju inte ner det heller:/


Så nu får man vänta en månad på att få börja med pergo igen.. men ska nog ta rosenrot denna månaden för ja har varit såå trött senaste tiden, och det blir man pigg av, vet ja ju. sen förkortade de min cykel med så då går de kanske lite fortare..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards