bfoktober

Alla inlägg under juni 2011

Av bfoktober - 13 juni 2011 18:09

Känns som att ägglossningen kanske kommer tidigare denna måanden..  ägglossningsflytningarna har redan kommit, öm till och från nere i äggstockarna, och ont i svanken... dag 18 som ja trodde de skulle komma på är om en vecka +2 dagar.. så vi får väl se.. tog ett test innan, de var negativt men inte jätte långt ifrån positivt...


Så ja får testa lite varje dag så får vi se när plusset dyker upp=)

Av bfoktober - 13 juni 2011 06:53

Sista pergon tagen, så nu är det bara att vänta...

Ägglossningen ska ske runt dag 18 om jag fattat det rätt? Det kommer väl samma dag som när man åt pergo sist? isåfall är de precis när vi kommer hem från förlovningsresan nästa helg=) sen är det blodprov på dag 22, vilket är en röd dag, så får ta det på dag 23 istället.

Av bfoktober - 11 juni 2011 12:52

är inne på 3e dagen som barnvakt nu.. Man märker att man inte är van vid detta:P man blir trött efter inte alls långtid och skrik,bus och lek...

Jag satte dom vid wii-spelet nu, men hör att dom sitter å tjatar på varandra... Syskonkärlek kallas väl detta?=)


Jag satte mig och pysslade lite scrapbooking med dom innan, dom tyckte det va kul max en timme sen skulle dom göra något annat..


Sambon jobbar så orka inte ta ut båda två på en runda nu... får vänta till han kommer hem vid 14 tiden..=)



Förresten, sambon ringde guldsmedjan, och ringarna kommer antagligen på måndag=)

Av bfoktober - 9 juni 2011 15:29

Nu är första tabletten tagen, eller ja, imorse innan frukost tog jag sen.. så nu är det bara 4 tabletter till sen börjar väntan.. se segaste av allt..


Idag och hela helgen är jag barnvakt.. sambons systerdotter på snart 2 år ligger i vagnen i hallen och sover. dom hämta henne i morgon bitti.. då ska ja iväg och jobba ca 2 timmar sen kommer sambons kusinbarn som ska vara här hela helgen... funderar på vad man kan hitta på.. inte bara va hemma.. hmmm.. några förslag? som inte kostar en massa pengar?

Av bfoktober - 8 juni 2011 06:54

Jag har varit dålig på att skriva något alls denna månaden, men andledningen till det är att jag tagit lite pause i tänkandet, eftersom jag ändå inte tog hjälp av något denna månaden, så kunde jag försöka att inte tänka för mycket.

Och det har faktiskt lyckats ganska bra.

Har faktiskt tänkt desto mer på förlovningen som komma skall den 18 Juni (nästa helg). Längtar så jag kan dö till den finfina ringen hamnar på mitt finger! Hoppas bara den är lagom nu när den kommer;)


Imorgon startat 2a kuren med pergotime!


Hoppas på en rejäl ägglossning denna månaden, förra hade jag ju enbart svag ägglossning när jag tog Pergotime..


Han sa ju att blir inte ägglossningen starkare så ska ja öka dosen nästa kur.. segt bara att behöva vänta en månad emellan:/

Av bfoktober - 6 juni 2011 14:43

  klängväxten på vår framsida! Älskar den.. är förälskad i hur vacker den är=)

Av bfoktober - 5 juni 2011 19:51

Imorse kom Tant röd.

35 dagars cykel blev det denna månaden,. när jag åt pergotime var den nere på 33 dagar..


Någon som vet några tabletter för mensvärk?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards