bfoktober

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av bfoktober - 4 januari 2011 12:09

Detta året ska de bannemig bli våran tur! och även ni underbara tjejer som läser min blogg som också har problem med samma sak! ni vet vilka ni är!


Detta året är de våran tur.. Det måste bli så! vi får inte sluta hoppas, och vi får inte sluta försöka för då kommer de aldrig gå! vi måste bara fortsätta och hoppas att det någon gång går vägen och fungera förr oss.. det finns så många som ahft problem och som sen äntligen fått sin lilla bebis i famnen! vi ska bli en av dom!

Av bfoktober - 4 januari 2011 08:57

Näst näst helg är det ägglossning, då jäklar blir det att köra hårt=)


Hur underbart är  det inte när någon som man käns sen flera år tillbaka, fast även inte träffat på 5 år skriver till en och fråga hur det går, och jag skrev det och fick ett svar tillbaka att "jag hoppas verkligen att ni lyckas detta året, för du är ju helt underbar med barn, jag kommer ihåg hur du var med min dotter och min systers son, helt underbar!"


Det tog när jag läste de, fick tårar i ögonen. men så snällt skrivet. Och det är ändå mitt X storasyster som jag har för mig var ganska sur på mig när jag gjorde slut med honom. 

Men hon är underbar den människan! Hon bryr sig verkligen även vi inte pratat på flera år i verkliga livet.


imorrn ska vi ha en 1½ årig liten flicka här över natten, hon har sovit här innan och hon är inte jobbig att ha här iaf=) underbar liten tjej=)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards