bfoktober

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av bfoktober - 13 januari 2011 15:01

HAr haft som mensvärk i svanken och magen hela dagen, bruka inte känna så vid ägglossning. hoppas inte min cykel har rubbats av bidrottninggelen så att jag redan haft ägglossning och mensen är på gång.. eller ja, de hade ju varit bra att ha en kortare cykel än 36 dagar. men är inställd på ägglossning och massa mys i helgen så det hoppas jag att jag får.

Av bfoktober - 13 januari 2011 14:54

 Fick en award av Ettvanligtliv och myhartfordhome!
Uppdraget med awarden är att svara på några frågor och sedan skicka den vidare till sju andra personer, men med tanke på att jag inte vet vilka som läser min blogg så svara ja bara på frågorna:P
Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
räknar ut fem matteböcker i veckan, så har man min klass.

Vad var det senaste du såg på tv? 
Fuskbyggarna igår kväll.
Borsett från datorn, vad hör du just nu? 
Jag hör tv:n.:P
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
  var ute med hunden och slängde sopor.
Vad har du på dig?
Svarta mysbyxor och sambons stora myströja, ett grönt linne och underkläder.
Vilken var den senaste filmen du såg? 
Never let me go tror jag den hette. en drama som var helt okej bra men väldigt lustig..
Skulle du överväga att flytta utomlands?

Nej, jag trivs här!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards