bfoktober

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

ebba på bättringsvägen<3

Av bfoktober - 22 september 2012 06:06

Igår hade vi samtal med Ebbas barnläkare! Hon sa att det fanns en infektion i hennes lilla kropp när hon kom ut och att det var därför som allt blivit som det blivit, självklart har ju min diabetes lite att göra med de också, men nu vet vi ju att det inte bara var det:-) under helgen kommer hon att väckas, hon ligger nu med lugnande så hon sover ju hela tiden, men under helgen ska hon väckas sakta men säkert:-) känns underbart att vi äntligen ska få träffa henne på riktigt och börja och få kontakt med vår älskade lilla tjej<3 jag har hållt på att pumpa nu i ett par dagar, det har inte kommit mer än droppar.. Men nu på morgonen så fick jag ut den första mjölken så nu ska ebba börja få av min mjölk istället för donerad, och det känns jätte bra.. Så min nya sysselsättning kommer bli pumpa brösten 6 ggr om dagen nu innan hon vaknar och jag får börja amma henne istället, vilket jag längtar efter att få göra.. Nu ska vi snart få i oss lite frukost och ducha sen ska vi ner till ebba en sväng, och idag flyttar jag och Mattias från bb till patienthotell:-)

 
 
Ingen bild

Emmie

22 september 2012 09:29

Underbart för er! Skönt att du fått ordning på pumpandes med<3 säkert nu när oron börjar släppa lite mer:)

bfoktober

13 oktober 2012 18:03

ja underbart

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

22 september 2012 19:23

Så lycklig för er skull och för att det gick så bra ändå. Kan inte förstå hur otroligt läskigt det måste ha varit för er alla tre! Skönt att se att hon är på bättringsvägen lillgumman.

Kramar i massor <3!!!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

bfoktober

13 oktober 2012 18:03

Tack så mkt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfoktober - 8 juni 2015 18:02


Vecka 37 . 36+0 om 4 veckor ät de beräknat att vår lilla flicka kommer :)) ...

Av bfoktober - 10 mars 2015 20:37


Foglossning på hög nivå.. hoppades slippa det även denna gången men icke! Jag växer iaf och lillan i magen mår bra och ebba börja förstå att det är en lillasyster i magen;) ...

Av bfoktober - 4 februari 2015 14:23


Vi är i vecka 19 med ebbas syster/bror :) tiden går verkligen mkt fortare med andra barnet än med första:) det sparkas på för fullt inne i magen och det är så skönt att jag inte behöver oroa mig om bebisen mår bra! Oroar mig dock för diabetesen.. men...

Av bfoktober - 30 december 2014 10:04


Det gick fort.. Tog ut spiralen och fick ingen mens så är nu i v 14. Igår var vi på nubb test och allt såg bra ut med vår kommande nya familjemedlem:) Det är så spännande att vänta barn igen och vi längtat till vi får veta vem du är:) ...

Av bfoktober - 1 oktober 2014 21:11

2 år fyllde hon den 19e.. Förstår inte riktigt att vi har en liten 2 åring i huset nu.. inte lugnt 1 sekund.  Hon kan så mycket och utvecklas hela tiden. ibland sitter hon och räknar upp vad barnen heter på dagis och även namnet på en av fröknarna ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards