bfoktober

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av bfoktober - 6 februari 2012 15:34

Fick en liten rosa flytning:( är det kört nu tro?

Frågade gyn om ja kunde få en tid, men fick till svar att är jag gravid så är de barnmorskemottagningen ja måste gå till.. men jag är inte ens inskriven där ännu? Jag vågar inte skriva in mig så här tidigt eftersom jag är medveten om vad som kan hända.. ganska mycket medveten om man säger så...


Sa till sambon att vi väntar till lördag och ser hur är det är, så åker vi in till akuten då om jag känner att det behövs...

Illamåendet sitter än så länge kvar och även de ömma brösten... varit trött och känslig hela dagen, men vet dock inte vad man har för biverkningar av mina progesteron vaggisar heller...

Kan inte göra mycket mer än vänta å se:/ Hur många missfall ska man orka innan man ger upp? det är 5e missfallet nu om det nu är så... på över 3 ÅR!.. har ju samtidigt svårt att bli gravid så de är ju också väldigt jobbigt... MEN, vi står fortfarand på kön för IVF så dom papperna kommer nog snart.. å gyn sa att tills alla papper kommit så står vi kvar i listan, så känns som de kommer sluta med IVF iaf,, men hur ska ja kunna behålla graviditeten lättare av IVF?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards