bfoktober

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av bfoktober - 27 februari 2012 17:04

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera senaste dagarna, men om ja ska vara ärlig så har ja faktiskt inte orkat... Jag somnar runt klockan 17 på eftermiddagen och sover en timme sen är ja bara jätte trött hela kvällen och vänta på att få sova..

Dom flyttade tillbaka mig på VUL så är idag i vecka 7+3.. Samma dag som jag var på VUL trodde jag ju att jag var i 7+4 men jag var bara i 6+6, men huvudsaken var att allt var bra då=)

Hoppas bara det fortsätter..


På torsdag ska vi på inskrvning, och då boka vi nog även en ny tid för VUL, tänkte mig runt vecka 11 skulle kännas bra.. orka inte hålla på att springa där varannan vecka, symptomen finns ju här dagligen så ja har än så länge inget att oroa mig över, och skulle a börja blöda finns ju akuten.. Känner faktiskt just nu att ja bara vill njuta och inte gå och oroa mig för nästa VUL vilket ja skulle göra om jag skulle dit varannan vecka...


På fredag går jag in i vekcka 9, Spännande och se om de smyger fram lite mer symptom i dagarna.. har än så länge bara

*Ömma bröst (vissa dagar jätte mycket, vissa dagar inget alls)

*Illamående (mest på morgonen)

*Mycket hunger

*växtvärk i livmodern (som jag många gånger trott var missfall men nu vet jag)


Så nu väntar jag bara och njuter för stunden!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards