bfoktober

Alla inlägg den 8 april 2012

Av bfoktober - 8 april 2012 10:00

Nu är snart påsken över också! hemskt vad tiden går fort!

Igår var vi här hemma med sambons familj och åt massa god påskmat;) Vi fick leta påskägg som om vi var barn igen.. alltid lika mysigt=)

Idag ska vi ta en tur till mormor och morfar och äta påskmat där med min familj!=)


Magen har börjat titta fram, och jag känner livmodern väldigt väl på morgonen när jag ligger på rygg, dock syns den inte ännu liggandes på rygg, men jag känner ju den!=) sen ploppar magen ut när ja reser på mig från sängen;) Ler varje morgon när jag känner att livmodern är där och tänker att jag är faktiskt gravid!


Det var som min sambo sa igår, de känns fortfarande som vi är i "början" av graviditeten, men det är faktiskt inte så längre.. om 4 veckor har vi gått halvvägs.. känns helt underbart men samtidigt såå konstigt!


På onsdag ska jag lämna prover för Kub, sen samma dag ska jag göra vul för att se så cystan har försvunnit, och samtidgt får jag ju se lill* pyret igen.. hoppas att allt är bra, om allt är bra då kommer jag inte dölja det i skolan längre, det börja bli jobbigt och varmt och gå med sambons stora tröjor för att dölja detta, men de ska ja sluta med, bara jag får veta att bebis växer som h*n ska på onsdag:D

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards