bfoktober

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av bfoktober - 29 januari 2014 09:32

Nu äntligen fick jag tag i min praktik som jag försökt med några dagar, både ringt och lämnat i röstbrevlådan, men dom skulle ringa mig under dagen för att ge mig ett schema, dom hade nämligen inte bestämt handledare ännu.. :S

Men men, ja sa att ja behövde schema senast nästa vecka för att kunna lämna ebbas schema på dagis så hoppas dom ringer idag.


Nu ska ja snart dra mig bort till arbetsförmedlingen, onödigt som tusan att behöva skriva in mig för 2 veckor, men måste för att skydda min SGI, dom får väl pausa mig under praktiken bara för sen måste ja ju in i de igen om ja inte fått nått jobb.. Tänkte försöka flörta med praktiken om sommarjobb iaf;)


Ebba är sin första riktiga dag på dagis, igår var sista dagen på inskolningen och då sov hon där för första gången också. jag sa igår när ja lämnade henne att hon är svårsomnad och behöver alltid åka runt lite i vagnen om hon ska sova ute då. När ja kom och hämtade sen så sa dom "var det Ebba vi skulle gå runt med? för hon somnade i vagnen innan vi hann komma ut!" vadå att ja blev chockad. men dagis bruka ju klara det mesta har ja hört;)


Jag och Ebba saknar moster och Hannes! Måste ta oss till Andys eller något snart!=)

   




Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards