bfoktober

Alla inlägg den 5 december 2011

Av bfoktober - 5 december 2011 10:20

Från lördagen till söndagen har vi vart i Göteborg och varit på lisebergs julmarknad, vi har även shoppat lite julklappar, faktiskt så blev jag nästan klart, har bara en liten grej till som ja ska köpa... men annars är allt lugnt=)


Idag är en ledig dag från praktik och allt annat så ja ska städa här hemma, se om ja hinner baka nått och ikväll kommer sambons föräldrar hit för att äta risgrynsgröt=) så ska ställa mig och koka de för första gången sen;) Men det ska nog inte va så stora problem=)


Nu är det bara 4 dagar kvar på praktiken, sen är jag tillbaka i skolan igen... känns faktiskt skönt, längtar tillbaka endel, har blivit så mkt nu, långa dagar, och även en hel del krävande dagar.. de blir ju det på ett äldreboende, mycket som händer runt omkring som man ska ta ansvar för...


Väntar fortfarande på provsvaren inför IVF och jag väntar på samtal för tid för samtal inför IVF, börja känna mig nervös och spänd inför detta..

     

Idol var där också=)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards