bfoktober

Alla inlägg den 9 december 2011

Av bfoktober - 9 december 2011 15:14

Fick förresten provsvaren på att mitt tsh är på 2,1.. är de normalt??? för dom skrev att de ska ligga på mellan 0,40-4,0.. vilket ja tycker låter högt. ,men de skrev dom.. va säger ni andra?

Av bfoktober - 9 december 2011 14:29

Jag har skrivit innan om att jag har en vän som jag har velat berätta för länge nu men ja har helt enkelt inte vågat.. Idag gjorde ja de, berättade för henne att ja skulle bli moster, sen berättade ja att jag och min sambo ska göra provrörsbefruktning i början av 2012, å sen berättade ja hela historian.. hon sa att de kom lite som en chock, eftersom jag inte har visat de på något sätt.. men hon skrev även att ja kan prata med henne, och nu blev hon väldigt intresserad av hur en provrörsbefruktning går till så de har ja berättat lite för henne...

Hon tog de helt enkelt bättre än jag trodde...

Av bfoktober - 9 december 2011 06:29

Idag ska ja till praktiken, sista dagen, känns både bra och dåligt, min ena lärare var där igår och gav betyg och så men eftersom inte hon satte betyget i vård och omsorg utan en annan lärare fick jag bara G:/ även att denna läraren tyckte jag var värd ett VG.. så det känns lite sådär.. Men däremot blev det ett VG i etik, och de är ja jäkligt nöjd med för det trodde jag verkligen inte, tyckte den kursen var grymt svår!


har som ägglossningsvärk i magen idag, men jag hittar verkligen inte min ägglossning.. vilket jag borde som senast plussat på igår, men de ena strevket syntes knappt:/ däremot har ja mått lite småilla 2 morgnar i rad nu, och jag sov som en stock inatt, sååå skönt, de va längesen ja sov en hel natt utan att vakna kan ja säga...


När jag kommer hem igen ska jag kolla min mail och se om jag fått mina värden så uppdaterar jag;)

Nu blir det praktik, och dit kommer stans luciatåg idag, och vi har även en liten gubbe som fyller år:D

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards