bfoktober

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av bfoktober - 31 mars 2011 18:12

Var och jobbade idag med en annan som jag aldrig jobbat ihop med innan. vi pratade en hel del om allt mellan himmel och jord, vi kom in på min diabetes. pratade länge och hon frågade massa, sen kom frågan: Hu är det med graviditet när man har diabetes? Påverkar det något?

Vad ska man svara på det. jag vet ju mkt väl att diabetesen påverka graviditeter.. men ja svarade att jag har hört att diabetesen kan bli lite svårställd under en graviditet.. var det ett bra svar? misstänkte hon något? var vad ja tänkte efteråt..


ALLTID ALLTID ALLTID kommer det frågor som handlar om graviditet och jag kan ju aldrig svara utan att börja stamma för jag vet ju inte vad ja ska säga.. ja kan ju inte svara något som skulle göra henne misstänksam, hon ja jobbade är i princip delägare i det företaget.. det är typ hennes systers dotter som äger detta stället.. så jag kan ju inte säga för mkt.. jag blev precis anställd och jag ahr inte ens hunnit skriva på papper ännu.


ÅHH va jobbigt!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards