bfoktober

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av bfoktober - 6 mars 2011 17:13

Tror bannemig att ägglossningen är på G.. mensen tog slut igår.. och nu börja ja känna lukten av ägglossning.. och flytningarna har ökat.. om ja har 25 dagar som ja ahde förra månaden så ska ja ha ägglossning nu i veckan.. man kan ju hoppas.. men ja tänker inte kolla de denna gången!

Av bfoktober - 6 mars 2011 12:19

Igår va vi hos sambons föräldrar. han pappa fyllde 55 år, så vi va där med deras släkt och åt god mat och drack vin.. riktigt trevligt! 


sambons pappa och hans bror börja prata om farfar och morfar.. för hans bror har inga döttrar och kan alltså inte bli morfar. då sa sambons pappa nått i stil med att "jag kan ju bli både morfar och farfar". visst kan han det. jag vet att dom längtar efter att få bli farmor och farfar. men det är tur att dom vet om våra problem.

Samma sak som mina föräldrar, vet att dom med vill bli mormor och morfar, och dom är ju famror och farfar redan.. men men, det kan ju dröja år innan något händer här.


Pratade med min kusin på internet för några dagar sen. hon är barnmorska så ja frågade henne lite om IVF och så, men det är ju inte samma regler på olika landsting.. hon är barnmorska i Linköping och där hade dom en åldersgräns på 25.. det har dom inte här, och man skulle tydligen vara gifta där med:/ tycker de va dumma regler!


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards