bfoktober

Alla inlägg den 1 april 2011

Av bfoktober - 1 april 2011 17:39

Och idag kom tant röd igen på besök.. vilket betyder inte så glad! MEN, det betyder också att jag påbörjar pergotime på Tisdag.. hoppas att de går bra.

Pratade lite med min syster idag, hon är shoppinggalen, hon sa att hon längtar att få sitta och prata med min nyfödda bebis om shopping:P så sött..!

Hon kommer nog köpa en hel del kläder till mitt barn.. för hon vill vänta några år innan hon skaffa barn.. hon vill plugga och så först.. vilket känns ganska skönt för mig.. har liite svårt att bli glad när andra får barn.

Särskilt när de är folk man känner.. men däremot hade de varit kul om vi fick barn samtidigt.. för vi träffas ganska ofta och då skulle kusinerna kanske bli bra kompisar med.. men men. jag ska försöka hålla hoppet uppe med pergotime!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards