bfoktober

Alla inlägg den 22 april 2011

Av bfoktober - 22 april 2011 15:05

Riktigt härligt väder, och riktigt skönt att vara ledig i 4 dagar.. snart kommer sambons familj och kusiner hit och ska grilla lite och dricka lite vin, tror jag står över de ikväll, man vet aldrig.

men, hans kusin har fått en dotter, för inte mer än ca 2 månader sen. Kommer kännas lite tungt, för frågan kommer nästan alltid "ska inte ni ha barn snart". varenda gång svara man: "nä, inte ännu. vad ska man annars svara utan att folk inte ska misstänka något. vi känner inte dom så väl så jag vill inte berätta något då.. Sambons föräldrar vet ju, och även hans syster som med kommer med sin bedårande lilla dotter. men henne träffar jag ofta så känns inte lika tungt. älskar det barnet! och hon älskar att tillbringa tid här också.


Men men, vi får se om jag vågar mig på ett glas vin för att bli lite mer avslappnad vad gäller barngrejen.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards