bfoktober

Alla inlägg den 13 april 2011

Av bfoktober - 13 april 2011 12:39

Igår var en riktig skitdag rent ut sagt! tänkte på detta med barnlöseheten hela dagen! sen blir de inte bättre när man sitter och prata med folk som säger "Men ******, barn är inte hela livet"! så säger man inte till en ofrivilligt barnlös. Där blev ja väldigt irrieterad så det gick inte prata med människan mer, jag sa det att har man inte gått igenom denna skiten som vi går igenom, så förstår man inte överhuvudtaget hur vi känner. 


Idag är en lite bättre dag, även det är fullt upp! Jobbar mycket, har liten pause nu på ett par timmar sen är det vidare till nästa jobb.. men har hämtat ut våran fina plastmatta som ska vara i köksdelen, kommer bli superfint. =) sen imorgon blir det storstädning av hela huset och bakning av tårta, för på fredag fyller min underbart fina sambo 25. så då ska ja bjuda honom på fiskrestaurang i hamnen sen ska vi ha fest hemma på kvällen! så det känns bra att göra något kul för en gångskull=)


Nu kom jag på mig själv med att skriva annat än bara om barnlösheten. men de kanske jag borde börja göra. folk behöver ju inte veta vem jag är ändå. även väldigt många redan vet.. för jag har svårt att hålla tyst efter så här lång tid!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards