bfoktober

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

utredningen

Av bfoktober - 1 mars 2011 14:55

började fundera. det är väl så att gyn måste gå vidare med vår utredning om vi ber om det.. för sist sa han ju bara att vi skulle höra av oss när vi blir gravida.. men vi vill ju fortsätta utredningen.. jag vill inte gå och vänta.. ja behöver ju hjälp att bli gravid.. för 3 av 4 ggr hart ja tagit hjälp av hälsokost.. man vet ju iof inte om detär det som hjälpt till men troligtvis är det så..


Nu tar jag inga hälsokost alls denna månaden, och ja skiter fullständigt i dessa ägglossningstest.. ja vänta och se va gyn har att säga.. för jag vill att sambon ska få lämna ett prov så vi kan utesluta det... och om det nu skulle ligga ett fel där så vill ja att vi ska få den hjälp vi behöver, istället för att hålla på såhär.. gå å vänta och bli gravida när de kanske finns ett fel som vi inte ens vet om..


om jag har turkanske ja kan få pergotime.. ägglossningen har varit konstig senaste månaderna.. och mina cykler oregelbundna.. och de kommer ja säga till honom och fråga om de finns något vi kan göra för att öka min fertilitet.. för ja vill att något ska hända...


Man läser om gamla kompisar som blir gravida en efter en.. dom får både sitt första och sitt andra barn innan vi hinner få vårat första.. och ändå planerade vi långt innan... ja vill att mina föräldrar ska få bli mormor och morfar.. och sambons föräldrar ska bli farmor och farfar... jag vill intew vänta flera år till på att vi ska lyckas.. jag vill helst inte adoptera, jag vill ha egna barn. som liknar oss till både sätt och utseende... man tänker lixom kommer vi nånsin få det? när de blir så här.. de måste ju finnasnågot fel tycker man.. men vad???

 
 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

2 mars 2011 10:20

Förstår din frustration. Man vill ju känna sig säker på att det inte finns några hinder, och att man gjort allt man kan. Bra att du kräver att de går vidare med utredningen! Hoppas de hör av sig snart så att det kan rulla på.
Kram!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

bfoktober

2 mars 2011 12:46

adå, ja har fått en telefontid med min gyn på måndag.. så får se va han säger..
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfoktober - 8 juni 2015 18:02


Vecka 37 . 36+0 om 4 veckor ät de beräknat att vår lilla flicka kommer :)) ...

Av bfoktober - 10 mars 2015 20:37


Foglossning på hög nivå.. hoppades slippa det även denna gången men icke! Jag växer iaf och lillan i magen mår bra och ebba börja förstå att det är en lillasyster i magen;) ...

Av bfoktober - 4 februari 2015 14:23


Vi är i vecka 19 med ebbas syster/bror :) tiden går verkligen mkt fortare med andra barnet än med första:) det sparkas på för fullt inne i magen och det är så skönt att jag inte behöver oroa mig om bebisen mår bra! Oroar mig dock för diabetesen.. men...

Av bfoktober - 30 december 2014 10:04


Det gick fort.. Tog ut spiralen och fick ingen mens så är nu i v 14. Igår var vi på nubb test och allt såg bra ut med vår kommande nya familjemedlem:) Det är så spännande att vänta barn igen och vi längtat till vi får veta vem du är:) ...

Av bfoktober - 1 oktober 2014 21:11

2 år fyllde hon den 19e.. Förstår inte riktigt att vi har en liten 2 åring i huset nu.. inte lugnt 1 sekund.  Hon kan så mycket och utvecklas hela tiden. ibland sitter hon och räknar upp vad barnen heter på dagis och även namnet på en av fröknarna ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards