bfoktober

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

nu kan mensen komma

Av bfoktober - 22 december 2011 12:27

Nu är cellprovet klart så nu kan mensen komma... eller inte..

Nu är det bara att vänta på provsvaren sen skickas det till malmö, sen är vi igång men IVF-processen... Hoppas de inte tar allt för lång tid nu.. jobbigt att behöva vänta.


Hände en konstig sak när ja hade varit på gynmottagningen, jag skulle till apoteket och hämta ut en ny insulinpenna för min har gått sönder.. när ja stod å väntade på min tur blev ja extremt yr.. me de gick över.. när ja va klar där inne å skulle gå ut fick svimningskänsla, fick huvudvärk, började svettas och det började pipa i öronen och mörkna för ögonen.. ja tänkte, Varför? finns ju ingen andledning till att svimma nu..

När ja väl kom ut i friska luften blev det bättre.. men nu har ja jobbig huvudvärk.. fattar ingenting:/

 
 
A

A

22 december 2011 13:20

Skönt att ha det gjort! :-)

Jag får som du beskriver med yrsel osv ganska ofta. Ibland blir det bara så, det behöver som tur är inte betyda att något är fel, var inte orolig, så länge det inte upprepas ständigt eller att du svimmar! Hoppas du slipper få så igen.

Snart är ni igång, spännande :-D

http://www.hjartatbloder.blogg.se

bfoktober

22 december 2011 14:12

Ja jo, tänkte ja bruka få de om ja gör nått som e obehagligt hos en läkare eller så.. men detta var ju inte alls jobbigt, gick snabbt och smidigt.. dessutom hände de 10 minuter efter att ja varit hos gyn.. så ja, hoppas de inte är nått... tur ja hade3 sambon med mig som ja kunde ta tag i...

Ja, nu är de snart igång.. hon sa att sista provsvaren nu kommer efter nyår iaf.. de kan ta tid sa hon, men de kommer=)

Kram

 
A

A

25 december 2011 00:23

Okej. Ja man är ju liksom spänd och lite orolig och sen när allt släpper blir man ofta yr. Ja, vilken tur!! Usch om du hade ramlat ihop bara helt ensam.

Vad spännande. Vi kommer nog inte ha många veckors skillnad. Hoppas hoppas hoppas vi lyckas! Kram

http://www.hjartatbloder.blogg.se

bfoktober

25 december 2011 16:36

vi får verkligen bara hoppas! mer kan vi ju inte göra... snart är vi också igång;)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfoktober - 8 juni 2015 18:02


Vecka 37 . 36+0 om 4 veckor ät de beräknat att vår lilla flicka kommer :)) ...

Av bfoktober - 10 mars 2015 20:37


Foglossning på hög nivå.. hoppades slippa det även denna gången men icke! Jag växer iaf och lillan i magen mår bra och ebba börja förstå att det är en lillasyster i magen;) ...

Av bfoktober - 4 februari 2015 14:23


Vi är i vecka 19 med ebbas syster/bror :) tiden går verkligen mkt fortare med andra barnet än med första:) det sparkas på för fullt inne i magen och det är så skönt att jag inte behöver oroa mig om bebisen mår bra! Oroar mig dock för diabetesen.. men...

Av bfoktober - 30 december 2014 10:04


Det gick fort.. Tog ut spiralen och fick ingen mens så är nu i v 14. Igår var vi på nubb test och allt såg bra ut med vår kommande nya familjemedlem:) Det är så spännande att vänta barn igen och vi längtat till vi får veta vem du är:) ...

Av bfoktober - 1 oktober 2014 21:11

2 år fyllde hon den 19e.. Förstår inte riktigt att vi har en liten 2 åring i huset nu.. inte lugnt 1 sekund.  Hon kan så mycket och utvecklas hela tiden. ibland sitter hon och räknar upp vad barnen heter på dagis och även namnet på en av fröknarna ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards