bfoktober

Alla inlägg under mars 2011

Av bfoktober - 25 mars 2011 17:33

Jag beställde gravtester igår men dom kom inte idag, om bruka alltid komma dagen efter men men.. får väl vänta till måndag då!


Har så otroligt ont i mina bröst, har haft de ca en vecka nu. Jobbigt att ha bh på. måste införskaffa sånna där mjukare bh, finns på lindex vet ja, sen har ja hört att det ska finnas på H&M.. så får väl ta å fixa detta...


Har även haft hugg i nedre magen och mensvärk.. men ingen mens, inga blödningar, ingenting.. så de är bara att hoppas nu...

Väntar fortfarande telefon från min gyn som skulle ringa när provsvaret från blodprovet har kommit.. trodde han skulle ringa denna veckan, men de har han inte gjort.. Han hör nog av sig nästa vecka.


På söndag ska vi vara lite barnvakt åt sambons systerdotter, världens gulligaste unge!

Av bfoktober - 24 mars 2011 18:04

Mått illa nu i ett par timmar.. Undra om det är mensen eller inte..  Jag har iaf klickat hem lite gravtester, passade även på att klicka hem ägglossningstester, för ifall ja inte är gravid denna månaden så blir de ju ägglossningsstimulerande, och då vill ja gärna ha ägglossningstest hemma..

Vet bara inte när ja ska kolla med gravtest, för har ingen aning när ja ska ha mens eller när ja hade ägglossning...

Av bfoktober - 22 mars 2011 21:06

gick bredvid idag bara för att lära mig lite hur dom gör å så.. jobbade ihop med en thailänska, vi satt och pratade i bilen på väg dit om hennes körkort hon håller på med å så, och självklart kom frågan upp "har du några barn?" hon fick som svar ett rakt nej.. visste inte va ja skulle säga.. För hon pratade om att de va lite jobbigt på morgonen med sin 8 åriga dotter..

Tänke, ja hade gärna bytt med dig. men de kunde ja ju inte säga:/

Av bfoktober - 22 mars 2011 21:04

Haft mensvärk idag, precis innan ja skulle börja jobba fick ja rejäl mensvärk och var 100 % säker på att mensen skulle komma då, för den kommaer ALLTID precis när värken sätter igång.. Men icke! fortfarande ingen mens,

Sitter just nu med mensvärk i både mage och ryggslut.. men inte kommer de nån mens, känns inte som de heller.. förstår inte....

Av bfoktober - 21 mars 2011 06:55

CYSTOR i äggstockarna menade jag, de va de dom hittade 1a eller 2a graviditeten..

Av bfoktober - 21 mars 2011 06:48

Idag efter jobbet ska ja ta mig bort till sjukhuset och lämna blodprov.. de stod på remissen att han skulle kolla kolla progesteron.. trodde han skulle kolla ägglossning:/ aja, han ska väl kanske kolla om ja kanske behöver börja med proggisar direkt efter ägglossning.. dom som inte har tillräckligt med progesteron i kroppen får ju göra de..


Igår kom jag på varför ja antagligen fått missfall.. första gången eller om de va andra gången ja va gravid hittade dom ju blodproppar i moderkakan eller äggstockarna? är inte säker. men är det inte de som trombyl ska hjälpa för? ochj trombyl får ja ju..


Idag väntas samtal från ny chef.. fått nytt jobb=) orka inte med mitt gamla så ja hoppas att ja kan få komma upp i iaf halvtid i det nya så ja kan säga upp mig från de gamla.. har slutat trivas på detta jobbet nu.. behöver lite miljöomvändning.. men skulle bara få 16-18 timmar i veckan nu i början men mer sen.. men där ja jobba nu jobba ja bara 9,2 timmar i veckan, + att ja kör upp 2000 i månaden efter som de är 8 mil om dagen att pendla.. så ja får se, trivs ja på det nya så kanske ja säger upp mig ändå... för hon lovade mig mer tid framöver..

Av bfoktober - 18 mars 2011 14:34

Har extrem värk i livmoder.. det är nog nu ägglossningen är.. som ja trodde för nån vecka sen men nu gör de verkligen ont! synd bra att sambon ligger sjuk!!!

Av bfoktober - 14 mars 2011 18:54

Eftersom jag inte brytt mig om att kolla ägglossning denna månaden så vet ja inte om den varit eller om den kommer.. men haft ökade flytningar hela förra veckan, och nu har ja börjat få ömma bröst, vilket ja bruka få efter ägglossning, så antar att ja borde haft de förra veckan.. men vi får se..


Blodprov på måndag iaf!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards