bfoktober

Alla inlägg under april 2011

hmm

Av bfoktober - 21 april 2011 18:26

Brukar alltid känna ömma bröst någon dag efter ägglossning, men känner ingenting, och jag plussade på ägglossning för 4 dagar sen nu.. undrar vad de betyder.. kroppen är helt "normal" och känner inget som har med mens, ägglossning eller något sånt att göra... så de är väl bara att vänta, och vänta och vänta lite till..

Jag har en telefontid med gyn nästa vecka. vet egentligen vad jag vill honom.. men ska nog iaf fråga om inte sambon ska kollas upp genom ett spermaprov.  Annars vet ja egentligen varför jag ska ha en teletid med honom:/

Av bfoktober - 20 april 2011 22:36

Imorgon är det dax för blodprov av progesteron-s.

Skulle egentligen lämna det på dag 22, vilket är på fredag, och eftersom det är en röd dag så är det stängt, så jag frågade om jag kunde göra de på dag 21 istället och sa att jag även plussat på äl-test dag 18. och det gick bra.


Ni som tar pergo, får ni finnar av det? fått en massa finnar sen jag tog sista tabletten. bakom öronen och lite på ryggen mest..:/

Av bfoktober - 19 april 2011 16:25

  Nu var det sluttestat för denna månaden.. Inget tvivel på att ägglossningen var på dag 18...

Av bfoktober - 18 april 2011 12:16

och plus på ägglossningstestet=)

  äntligen, suttit och oroat mig att de inte ska komma nån ägglossning.. men idag blev de plus=) jag började känna av de sent igårkväll... oh idag har jag vart öm å så i nedre magen...

Av bfoktober - 17 april 2011 18:26

  Så här ser det ut änsålänge.. de 2 sista är tagna idag, ena förmiddagen och andra runt 18,00

Tror ni är på g snart?

Av bfoktober - 17 april 2011 12:55

Gjorde nyss ett ÄLtest, vilket resulterade i lite starkare än dom andra dagarna.. hoppas det är på gång nu... tror även de finns endel ägglossningsflytningar!=)

Av bfoktober - 17 april 2011 12:11

I fredags hade vi fest här hemma för min sambo som fyllde 25. Blev inte jätte mycket alkohol men eftersom jag inte dricker ofta numera så är jag väldigt lättpåverkad, och det märktes!

Men det var skönt att inte tänka på barnlöshet och ägglossning för några timmar.. 

Blev även utgång, vilket var längesen!=)

Av bfoktober - 14 april 2011 17:34

  om man tittar på dessa jag har gjort, så är de ju starkare på dag 12 sen blir de svagare igen.. men de är ju inte plus på stickan! jag är förvirrad, tänk om ja missat ägglossningen, men i vilket fall så hade vi ju sex runt dag 11-12, kommer inte riktigt ihåg men vet att vi hade de iaf... men kan de har varit ägglossning?:/

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards