bfoktober

Alla inlägg den 9 november 2011

Av bfoktober - 9 november 2011 14:11

just nu är det rena babyboom, man får resa på att nån ny är gravid hela tiden tycker jag, och det börjar kännas jobbigt! Julafton närmar sig, och jag är fortfarande inte gravid, kommer ihåg att förra året satt ja på julafton och hoppades att nästa julaftion 2011 kanske ja är gravid, men icke, jag har inte ens blivit gravid en enda gång detta året, mitt senaste missfall var förra december 2010... så de är ett bra tag sen, borde hända snart tycker jag..

FÅr se efter denna kuren med pergotime, men idag är en sån dag som jag är lite deppig å tänker för mkt, vi lyssnade på en redovisning i skolan idag om abort, vilket inte kändes så bra, fick gå ut på toa för de va jobbigt att lyssna på, för dom hade fått med lite om veckorna, hur barnet växer och så.. sen visade dom en film som var väldigt jobbig att se.


jag förstår inte! vrf fungerar det inte? sambons spermier är ju normala, mig är de inget fel på förutom ägglossningen men jag har ju ägglossning med pergotime säger dom? kan de va så att ägget inte släpper även de visas att ja har ägglossning? Jag orka inte hålla på å vara ledsen för detta längre!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards