bfoktober

Alla inlägg den 10 november 2011

Av bfoktober - 10 november 2011 17:31

Idag blir det tupperwareparty här hemma hos mig, har tagit hit Tina som ska hålla i det=) Ska bli spännande och se vad för nya roliga grejer dom har fått in=)


BIM-15 är det idag, räknar ner denna månaden, var längesen ja gjorde det... det är tänkt att ja ska ta dubbeldos med pergotime nästa månad om det inte händer nått denna, och om jag hinner förstås, hade velat veta när vi får påbörja IVF innan ja börjar med pergotime igen. så jag får helt enkelt vänta på vad som komma skall...


MEN jag kommer nog ha en del att tänka på nu de kommande 4 veckorna, ska ut på praktik på äldreboende, vilket ja aldrig någonsin har jobbat på, så jag hoppas verkligen det kommer gå bra och att jag inte blir allt för äckelmagad när man ska genomgå hygiendelarna, det är inte direkt min starka sida sånt där.

2 veckor in i praktiken hamnar jag på BIM dagen.. jäkla va tråkigt de är med så lång cykel, men men.


har fortfarande inte fått nått svar från varken min gynekolog som jag skrev å frgåade om våra prover är skickade till malmö, eller malmö, jag mailade dit ja ska göra IVF och frågade om dom fått våra svar, men inget svar där heller. så det är väl bara att vänta helt enkelt..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards