bfoktober

Alla inlägg den 11 november 2011

Av bfoktober - 11 november 2011 15:10

GHRRR just nu vill ja abra skrika att sjukvården är ta mig tusan helt otrolig!!! Jag mailade Gynmottagningen och frågade om dom kollat mitt TSH värde,. för jag ahr antagit innan att det har dom säkert gjort, det ska ju ingå ganska tidigt, å dessutom har ja ju faktiskt lämnat många blodprov dessa åren... Vet ni vad ja fick för svar? VA?


"Tsh ingår i paketet för utredning hos oss så Du kommer att få ta det när .... ordinerar det, vilket bör bli snart."


Dom fick ett lite så där småkaxit svar tillbaka, där jag skrev:


"Fast nu hänger ja inte med?
Utredningen har vi hållt på med ca 1-2 år nu... vi väntar ju på IVF..
Borde inte det provet redan ha kollats för det ska ju tydligen vara ganska viktigt?"


Eller va tycker ni andra? Hur snabbt kollade dom ert TSH värde? för de är ju jätte viktigt, de kan ju ta mig tusan va de som gör att jag inte blir gravid och som orsakar missfall???? HALLLÅÅ sjukvården skärp er!!!! GAAAAH

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards