bfoktober

Alla inlägg den 14 november 2011

Av bfoktober - 14 november 2011 15:39

Helt sjukt trött idag! har inte sovit så bra inatt... kan tänka mig att jag sov max 3 timmar sammanlagt... mitt blodsocker var kasst igår kväll (för lågt) och jag fick verkligen inte upp det, till slut hade ja fått i mig ett helt paket dextro, (äckligt).. men då äntligen fick ja upp de, men efter allt vatten ja drack när ja åt dextro sprang ja å kissade var 5e minut så hann ju inte somna mellan varven.. grymt jobbigt, dessutom låg ja och tänkte  "måste måste måste sova nu" så de försvårade nog saken, skulle upp klockan 6 för min första praktikdag var idag och jag började 7,30.


Men, första dagen på praktiken gick bra, fick mata 2 olika gamla människor idag och så fick jag vända i sängläga och få upp person från säng till rullstol... lärorikt faktiskt! om jag bara vänjer mig vid hygienrutiner å så sen med så kan ja säkert tänka mig att jobba med äldre sen... var inte jätte trött på själva praktiken, men nu när ja kom hem är ja helt slut i kroppen och ögonen vill inte va öppna, så ska bara vänta liten stund till blodsockret stabiliserat sig efter middagen sen ska ja lägga mig i soffan å bara vila... och imorrn är jag ledig=)


Fick förresten svar om TSH, dom ska kolla de snart, innan IVF ska de kollas, de är standard innan IVF fick ja till svar.. tycker ändå de e konstigt att dom inte kollat innan med tanke på mina 4 missfall.. men men de ska kollas nu iaf...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards