bfoktober

Alla inlägg den 18 november 2011

Av bfoktober - 18 november 2011 06:47

slutet av nästa vecka har  jag BIM, jag har lite smått illamående, väldigt trött på eftermiddagarna och riktigt ont i brösten, mest när ja är utan bh, då gör de ont när jag går, då känns de som dom är där bara för att vara ivägen.. När jag sätter på mig bh:n känns de bättre när ja rör på mig men ändå jätte ont om jag nuddar dom... men men, vi får väl se. Jag är mitt uppe i praktiken nu, sista dagen på första veckan, bara 3 veckor kvar;) men jag har fått göra mycket. jag har matat en hel del, och vad ja har lärt mig av det är nog att det inte är lätt att mata någon som inte kan prata eller kan se vad man gör. eller om patienten inte kan ha munnen stängd när han/hon dricker så åker allt ut från sidan av munnen och då får denne personen inte i sig så mkt dricka...

Jag har även vart med och bytt blöja och tömt kateter, gett medicin och lagt och tagit upp de boende från sängarna. Jag tycker det är kul faktiskt, de är ju så härliga=) vissa inte förståss men de får man ju stå ut med;)


NÄ, i eftermiddag ska ja bort och lämna TSH prov och sen va de nått mer prov på tre bokstäver jag inte minns, lappen ligger i ett annat rum.. men när de e inlämnade så är vi igång;)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards