bfoktober

Alla inlägg den 21 november 2011

Av bfoktober - 21 november 2011 14:21

Imorse när jag gick upp 5,30 från sängen för att börja praktiken klockan 6,45, så tänkte jag innan ja stack "Hoppas inte bara att h*n är död nu när ja kommer till äldreboendet" för i fredags märkte vi att h*n hade blivit sämre och sämre senaste dagarna...

När jag väl kom dit, så kom jag upp till personalrummet för att vi skulle ha rapportmöte från natten med nattpersonalen och då berättade dom att h*n somnade in i söndags kväll, fick en chock! hur kunde ja i princip veta detta? hade ju de i tankarna i morse typ som att något inte stämde, Har sovit skitdåligt inatt, haft mardrömmar och somnat å vaknat igenom hela natten:/ jag undrar om de va detta jag tänkte på att ja skulle få möta nått jobbigt på prakitken idag:/

Personalen skulle sen in och kolla till henne så allt "var bra" inne hos den boende där h*n låg och väntade på begravningsbyrån, frågade mig om jag ville följa med eller om ja vågade det. jag tänkte "men de kan väl inte va så farligt, jag kände ju inte denna personen" men de va jobbigare än ja trodde. jag hjälpte denna boende att klä sig senast i fredags, och jag har ju sett hur h*n lidit sen ja kom, första dagarna var h*n inte riktigt så dålig men de har gått väldigt snabbt, h*n hade så ont i kroppen i fredags och ville bara ligga ner, ville knappt ta på sig kläder och h*n åt enbart en yoggi på hela dagen... men h*n led, det var bäst för henne detta.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggar jag läser

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Vill ha barn

http://www.villhabarn.se

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards